Veelgestelde vragen
In onze veelgestelde vragen vindt u het antwoord op de meest voorkomende vragen. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Retouren
U mag de bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren. Dit doet u door de retour online aan te melden via het volgende formulier; Retour aanmelden.
U draagt zelf de kosten voor de retourzending. De retourkosten zijn vrij hoog, hier zijn wij van op de hoogte. Daarom is het mogelijk om bij ons een retoursticker aan te maken. Hier trekken wij wel €5,- (België €6,-) van het verschuldigde bedrag af. U ontvangt bij het aanmelden van uw retour een link naar ons retourportal, waar u een verzendlabel aan kunt maken.
Een andere optie is natuurlijk ruilen op locatie, u bent altijd welkom om uw hoes te komen ruilen in onze showroom in Capelle aan den IJssel.
Raffles Furniture
Kanaalweg 2a
2903LS Capelle aan den IJssel
010 450 80 17
Achter DijkTank en Shoarma Tavor
Open: maan- tot vrijdag 9.00 tot 18.00
Zaterdag & zondag gesloten
Nadat u gebruik heeft gemaakt van uw herroepingsrecht ontvangt u alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten voor de heenzending, binnen veertien dagen terug. We betalen u terug met dezelfde betaaloptie waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt.
Passen, proberen en vervolgens retouneren is natuurlijk geen probleem.
We hebben wel een aantal simpele voorwaarden:
Dit is omdat wij proberen de prijzen van onze producten zo laag mogelijk te houden. Op het moment wij de retourkosten gaan vergoeden, zal dit onverhoopt doorberekend moeten worden in de marges van de door ons aangeboden tuinmeubelhoezen. Om niet iedereen hiermee te benadelen hebben wij ervoor gekozen om de retourkosten niet te vergoeden. Op het moment dat u een verkeerde levering van ons heeft vervangen maken wij dit uiteraard kosteloos en zijn de retour kosten voor onze rekening. Mocht u bij het plaatsen van de bestelling twijfels hebben over de maat, neem dan gerust op met onze klantenservice via:
- telefoon 010-4508017
- email info@tuinmeubelhoesshop.nl
- via het WhatsApp logo op onze website
Wanneer u uw bestelling afrekent met Paypal kunt u via Paypal uw verzendkosten terug krijgen. U moet hiervoor de service van Paypal eenmalig gratis activeren. Om een terugbetaling aan te vragen, hoeft u alleen enkele gegevens en uw verzendbewijzen te verstrekken.
We proberen uw retourzending uiteraard zo snel mogelijk terug te betalen. De terugbetaling van retourproducten moet wettelijk binnen 2 weken, bij ons ontvangt u het bedrag vaak al binnen een week.
Heeft na 14 dagen nog niets ontvangen mail ons dan, info@tuimeubelhoesshop.nl . We hebben de volgende informatie nodig om u zo snel mogelijk te kunnen helpen:
- bestelnummer
- artikelcode van de geretourneerde hoes
- track & trace code
Gebruik ons contactformulier om uw vraag te stellen
naar contactformulier