Gratis verzending vanaf €50 (NL + BE)
Tel: 010 450 8017
Vandaag besteld, morgen in huis!*

Veelgestelde vragen

In onze veelgestelde vragen vindt u het antwoord op de meest voorkomende vragen. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Retouren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren en wat zijn de kosten?

U mag de bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren. Dit doet u door de retour online aan te melden via het volgende formulier; Retour aanmelden

U draagt zelf de kosten voor de retourzending. De retourkosten zijn vrij hoog, hier zijn wij van op de hoogte. Daarom is het mogelijk om bij ons een retoursticker aan te maken. Hier trekken wij wel €5,- (België €6,-) van het verschuldigde bedrag af. U ontvangt bij het aanmelden van uw retour een link naar ons retourportal, waar u een verzendlabel aan kunt maken.

Een andere optie is natuurlijk ruilen op locatie, u bent altijd welkom om uw hoes te komen ruilen in onze showroom in Capelle aan den IJssel.

Raffles Furniture
Kanaalweg 2a
2903LS Capelle aan den IJssel
010 450 80 17

Achter DijkTank en Shoarma Tavor
Open: maan- tot vrijdag 9.00 tot 18.00
Zaterdag & zondag gesloten 

Nadat u gebruik heeft gemaakt van uw herroepingsrecht ontvangt u alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten voor de heenzending, binnen veertien dagen terug. We betalen u terug met dezelfde betaaloptie waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt.

Passen, proberen en vervolgens retouneren is natuurlijk geen probleem.
We hebben wel een aantal simpele voorwaarden:

  • hoes netjes ingepakt in de originele verpakking retour sturen 
  • hoezen met katten- en hondenharen worden beschouwd als gebruikt
  • niet geretourneerde accessoires worden in rekening gebracht, voor RWSP 5 euro en voor RWSC 10 euro 
1
Waarom moet ik verzendkosten betalen als ik iets ruil?

Dit is omdat wij proberen de prijzen van onze producten zo laag mogelijk te houden. Op het moment wij de retourkosten gaan vergoeden, zal dit onverhoopt doorberekend moeten worden in de marges van de door ons aangeboden tuinmeubelhoezen. Om niet iedereen hiermee te benadelen hebben wij ervoor gekozen om de retourkosten niet te vergoeden. Op het moment dat u een verkeerde levering van ons heeft vervangen maken wij dit uiteraard kosteloos en zijn de retour kosten voor onze rekening. Mocht u bij het plaatsen van de bestelling twijfels hebben over de maat, neem dan gerust op met onze klantenservice via:

  • telefoon 010-4508017
  •  email info@tuinmeubelhoesshop.nl
  • via het WhatsApp logo op onze website

Wanneer u uw bestelling afrekent met Paypal kunt u via Paypal uw verzendkosten terug krijgen. U moet hiervoor de service van Paypal eenmalig gratis activeren. Om een terugbetaling aan te vragen, hoeft u alleen enkele gegevens en uw verzendbewijzen te verstrekken.  

1
Waarom heb ik mijn geld nog niet terug ontvangen?

We proberen uw retourzending uiteraard zo snel mogelijk terug te betalen. De terugbetaling van retourproducten moet wettelijk binnen 2 weken, bij ons ontvangt u het bedrag vaak al binnen een week. 
Heeft na 14 dagen nog niets ontvangen mail ons dan, info@tuimeubelhoesshop.nl . We hebben de volgende informatie nodig om u zo snel mogelijk te kunnen helpen:

  • bestelnummer
  • artikelcode van de geretourneerde hoes
  • track & trace code

 

1
Antwoord niet gevonden?

Gebruik ons contactformulier om uw vraag te stellen

naar contactformulier
Abonneert u zich op onze nieuwsbrief:
Volg ons: